Ozvěny k Aquavparku
V horkých letních měsících byl jedním z nejžhavějších témat provoz Aquavparku.

Živou debatu rozproudila permanentka na 62 vstupů, kterou představilo na začátku koupací sezóny vedení města. Držitelé permanentky byli zklamaní, že ji nelze používat v rodinném režimu – podobně jako třeba bodové skipasy. Problém je v tom, že v jednu chvíli může předplacené vstupy využít pouze jeden člen rodiny, ostatní si musí zakoupit samostatné vstupné. Je smutné, že docházkový systém (turnikety a software) za 7,5 mil. Kč neumožňuje multivstupy.
Reakce vyvolalo také uzavření koupaliště kvůli nepříznivé předpovědi počasí – i když nakonec svítilo slunce a bylo příjemných 25 °C. Rozumíme snaze hledat úspory, je však otázkou, zda u Aqua v parku za 340 mil. Kč máme šetřit tak, že jej zavřeme. Zklamání ze zavřené brány areálu v době, kdy má pro veřejnost fungovat, může mnohé od další návštěvy odradit a kyjovskému koupališti rozhodně nedělá dobré jméno. Nehledě na to, že majitelé permanentky, která je časově omezená, ztratí možnost využít své předplacené vstupy.